Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Super Multi-Corrective Cream by Kieh's, it's a Purple REVIEW! Favorite Products #1

Hallo Fairy Girls......

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι ήρθε επιτέλους η (μωβ) ώρα να μιλήσουμε για Kiehl's!
Oh, yes It's time to talk about Kiehl's, at last!

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα η πολύ πολύ καλή φίλη μου Εύα με προμήθευσε με την πολυπόθητη Super Multi-Corrective Cream. Δυστυχώς Kiehl's δε μπορείς να βρείς στην επαρχία οπότε η Εύα έπαιξε το ρόλο του Άγιου Βασίλη! Ευχαριστώ Εύα!
Super Multi-Corrective Cream by Kiehl's is a magic face cream. Promises reduce of aging signs within 2 weeks! Lifts, firms, sculpts contours and smoothes skin.
Η μωβ μαγική κρέμα προσώπου που υπόσχεται θαύματα σε μόλις 2 εβδομάδες! Μειώνει ρυτίδες, συσφίγγει το δέρμα και μειώνει τις πανάδες! Όλα αυτά με χρήση πρωί βράδυ! Μια μικρή ποσότητα είναι αρκέτη για πρόσωπο και λαιμό! Και φυσικά στα συν του το έντονο μωβ βαζάκι που ομορφαίνει τη μέρα μου (και το μπάνιο μου) !
You can use it day and night and needs only a pea size quantity for face and neck! Plus for the bright purple packaging that brights up my day!(and my bathroom)!
Εγώ λοιπόν την Super Multi-Corrective cream την χρησιμοποιώ παραπάνω από 1 μήνα τώρα και έχω φτάσει την συσκευασία στην μέση. Είμαι ενθουσιασμένη με αυτή την κρέμα. Μία φίλη Blogger η Jazzy, την ανέφερε σαν old-school cream. Και εννοεί ότι έχει αυτή την υφή της πραγματικής κρέμας! Φαίνεται παχύρευστη αλλά απορροφάται πολύ εύκολα από το δέρμα και παρόλο το μικτό μου δέρμα δεν μου αφήνει καθόλου λιπαρότητα στην διάρκεια της ημέρας! 
I am using Super Multi-Corrective Cream for over month. I am totally thrilled with this cream. A friend-beauty blogger, Jazzy, mentioned this cream like an old-school cream, and I think this is because of the thick creamy consistency of the cream. It looks like that, but absorbs easily and besides my combination skin, it leaves no oily traces to my face during the day!
Το πρόσωπο μου κάθε πρωί  και κάθε βράδυ την αποζητάει. Μυρίζει όμορφα αλλά και πολύ ελαφριά! Είναι γεγονός ότι απαλύνει τις ρυτίδες, τώρα για τις πανάδες, θα πώ ότι  έχω διαπιστώσει έναν ελαφρύ αποχρωματισμό αλλά την χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με την χρήση βιταμίνης C σε ορό. Το πρόσωπο μου όμως είναι βαθιά ενυδατωμένο (παρά το κρύο) και πολύ λαμπερό! Να μην ξεχάσω ότι είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει την υφή και την ποιότητα της επιδερμίδας  μέσα σε 28 ημέρες! Και ναι το κάνει! Και βέβαια Paraben Free, Fragrance Free.
My face looking forward for this cream every day and night! Indeed, reduces fine lines, but as for the dark spots....I can say that I can see a small difference on them but this is a result in combination with a serum,Vitamin C. I shall don't forget to mention that it's Clinically proven to significantly improve skin in 28 days. And yes this is true! And of course it's Paraben Free, Fragrance Free.
Τιμή, περίπου στα 65€ για 50 ml, σου φαίνονται πολλά? Σου εγγυώμαι ότι αν την δοκιμάσεις θα θέλεις να την ξαναπάρεις! Ευάκι ακούς? Έχω και γενέθλια τον άλλο μήνα! :)
Price, 65€ for 50ml jar! Do you think it's expensive? When you try it, you 'll forget about it and you'll repurchase!
Από την αρχή του χρόνου είμαι πιστή σε κάποια συγκεκριμένα  προιόντα για την φροντίδα του προσώπου μου με τα οποία είμαι ενθουσιασμένη! Αυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι η πρώτη από τις 5 συνολικά για τα 5 μαγικά προιόντα που αγαπώ!
Since the beginning of the year, I am trying some particularly products for my face routine and I am excited about them. This post is the first of the 5, for the 5 magic products I love.
Πώς σας φάνηκε η Super Multi-Corrective Cream, Fairy Girls? Έχετε δοκιμάσει κάτι από Kiehl's?
Have you ever tried something from Kiehl's, Fairy Girls? What do you think about Super Multi-Corrective Cream?

Many purple kisses from Fairy {oo} Mary! 

15 σχόλια:

  1. με το καλημέρα σας,ευχαριστώ πολύ νεραϊδούλα για την αναφορά....έχεις κι ένα ιδιαίτερο προϊόν να αναφερθείς όμως!!! <3 μαγικό μαγικό!!!πιστά στο μωβ κορίτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ μακαρι να την πετυχω καπου..μεχρι στιγμης δεν εχω δει πουθενα αυτη την εταιρια...αν κανει και αυτα που υποσχεται..σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ να την δοκιμάσω. Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της Kiehls.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μετά από αυτή την κρέμα την αγάπησα! Μακάρι να καταφέρω να δοκιμάσω και άλλα στο μέλλον! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
      xoxo

      Διαγραφή
  4. Έχουμε δοκιμάσει άλλα προϊόντα της Kiehls, αλλά και αυτή η μωβ κρεμούλα είναι δελεαστική! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. My mum is using this cream for a while now and she said it is amazing!
    I think it is a bit too much for my own pocket.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από kiehl's και θα ήθελα πολύ!
    Πολύ όμορφο review!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψε με doll θέλω και εγώ πολλά να δοκιμάσω!!! Ευχαριστώ πολύ...Καλο σαβ/κο!

      Διαγραφή
  7. xerei kamia sas koritsia pou tin vriskoyme ayti ? nioto oti einai ayto poy psaxno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα doll, καταστηματα Kiehl's υπάρχουν κάποια στην Αθήνα, για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να απευθυνθείς στην σελίδα τους στο fb
      https://www.facebook.com/KiehlsGreece
      Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή
  8. Aχ πολύ χαίρομαι που είναι τόσο καλή. Την έχω, αλλά δεν την έχω ανοίξει ακόμα. Περιμένω να τελειώσει αυτή που φοράω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. seems to be a wonderful product..I really want to try dear
    Great review as alwyz


    my recent one :http://www.dbreviews.co.uk/2014/02/braun-silk-epil-preepilation-wipes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...